Alla inlägg under maj 2013

Av catta85 - 19 maj 2013 15:28

Jag klarade att ta mig igenom göteborgsvarvet . 21 km på 2:43 . Är nöjd med min tid efter hur vädret var och hur min kropp har känts dom 2 sista veckorna . Kan säga att jag var livrädd för den första bron men det gick bra . Var inga större problem att springa tills 16 km då var jag tvungen att gå lite imellanåt så där tappade jag fart . Vädret var jätte varmt och det var en hel del som fick bryta . Dom sa i starten att man inte skulle satsa på tid utan att ta sig runt banan . Så det gjorde jag . Drack verkligen på stationerna för det hade jag lovat min fru :) när jag kom in på stadion så var det så jag fick hålla tebax tårarna . Låter fjantigt kanske men för mig så var det så jädra stort att jag genomfört det . Hade säkert kunnat pressa mig det sista vid 16 km men jag valde att lyssna på kroppen . Vet hur mycket skäll jag hade fått om jag kommit med ambulans till målområdet :) När jag kom in på stadion så blev jag så glad när jag såg min fru . Den känslan går inte att beskriva .. Vet att hennes store son tittar efter mig med utefter loppet .
Just när jag kom i mål så tänkte jag fy f*n aldrig mer . Men nu tänker jag redan på nästa års göteborgsvarv .

Tack alla för era fina komentarer och penning det betyder massa ! Även tack till er som hjälpt oss passa barn så jag och frun kunnat ha en barnfri helg

Av catta85 - 19 maj 2013 15:28

Jag klarade att ta mig igenom göteborgsvarvet . 21 km på 2:43 . Är nöjd med min tid efter hur vädret var och hur min kropp har känts dom 2 sista veckorna . Kan säga att jag var livrädd för den första bron men det gick bra . Var inga större problem att springa tills 16 km då var jag tvungen att gå lite imellanåt så där tappade jag fart . Vädret var jätte varmt och det var en hel del som fick bryta . Dom sa i starten att man inte skulle satsa på tid utan att ta sig runt banan . Så det gjorde jag . Drack verkligen på stationerna för det hade jag lovat min fru :) när jag kom in på stadion så var det så jag fick hålla tebax tårarna . Låter fjantigt kanske men för mig så var det så jädra stort att jag genomfört det . Hade säkert kunnat pressa mig det sista vid 16 km men jag valde att lyssna på kroppen . Vet hur mycket skäll jag hade fått om jag kommit med ambulans till målområdet :) När jag kom in på stadion så blev jag så glad när jag såg min fru . Den känslan går inte att beskriva .. Vet att hennes store son tittar efter mig med utefter loppet .
Just när jag kom i mål så tänkte jag fy f*n aldrig mer . Men nu tänker jag redan på nästa års göteborgsvarv .

Tack alla för era fina komentarer och penning det betyder massa ! Även tack till er som hjälpt oss passa barn så jag och frun kunnat ha en barnfri helg

Ovido - Quiz & Flashcards